Politica de retur


Procedura de retur pentru produsele comandate se va aplica diferit pentru persoanele juridice și pentru persoanele fizice deoarece legislația aplicabilă este distinctă.

 

Procedură și Conditii de Retur - Persoane Juridice


       Potrivit art. 2, lit.a) din Legea 449/2003persoanele juridice nu întrunesc calitatea de consumator și prin urmare nu pot beneficia de aceleași condiții de retur de care beneficiază persoanele fizice.
Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza o solicitare de retur a produselor provenită de le persoanele juridice.
       Solicitarea de retur în cazul persoanelor juridice se va face pe email, la adresa office@revoramedical.ro.

Condițiile de retur pe care le oferim în cazul persoanelor juridice (operatori economici) / clienților care nu întrunesc condițiile privind calitatea de consumator) sunt următoarele:

  •  cererea de retur a produselor trebuie formulată și transmisă în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data preluării/intrării în posesie a produsului / produselor; cererea de retur va conține motivul returnării.
  • există cel putin 2 comenzi finalizate anterior celei pentru care se dorește returnarea.
  • produsul returnat să fie sigilat sau nefolosit.
  • termenul de analiză a unei cereri de retur este de cel mult 7 zile lucrătoare de la recepționarea cererii.
  •  produsele acceptate ca retur se vor returna în termen de cel mult 14 zile lucrătoare de la confirmarea cererii.
  •  toate cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, in cazul în care returul produselor se face cu un motiv care nu ține de firma noastră sau de furnizorul nostru.
  •  returul se poate face direct la sediul societății noastre sau prin curierat, caz în care returul se va efectua fără ramburs.
  •  returul se va face cu posibilitatea verificării coletului la receptie, pentru a evita refuzul coletelor deteriorate și pentru a verifica integritatea produselor și a accesoriilor.
  • este obligatoriu ca produsele să fie returnate în aceeași stare în care au fost livrate.


Ne rezervăm dreptul de aplicare a unei penalizări în cazul produselor care nu îndeplinesc condițiile mai sus menționate sau cu termen de retur depășit.

Produse fără drept de returnare:
a) produsele care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
b) produsele care nu au fost verificate în termenul de 3 zile valabil pentru trimiterea unei cereri de retur;
c) produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) produsele consumabile desigilate aferente oricărei categorii de produse din ofertă.

 

Procedura și Condiții de Retur - Persoane Fizice



        Returnarea produselor cumpărate se poate face fără invocarea vreunui motiv.
        Consumatorul formulează și transmite societătii noastre o cerere de retur printr-un mijloc care asigură confirmarea de primire (email, fax scrisoare recomandata cu confirmare de primire) sau completează și transmite in aceeași maniera formularul de retur.
       Consumatorul trimite produsul la sediul societății noastre, împreuna cu cererea de retur și cu o copie a facturii fiscale.
       Produsele vor fi returnate  în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au insotit și cu o copie a Facturii de achiziție. 
      Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat.
      Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, pete, etc.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

Rambursarea costului produsului returnat se va face în termen de 14 zile calendaristice de la acceptarea cererii de retragere / renunțare / returnare, dar nu înainte de data receptionării bunurilor. Se recomandă returnarea produselor cu opțiunea de verificare a coletului.
Ne rezervăm dreptul de a amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat.
Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanță încheiate conform art. 16 din O.U.G 34/2014.

       Dacă produsele achiziționate de consumator se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, S.C. Revora Topmedas S.R.L se obliga să le repare, să le inlocuiasca, să le reducă prețul ori să îi ramburseze acestuia prețul plătit.
       Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
        Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze si să verifice bunurile pe care le-a cumparat în masura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a acestora.
       Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.
       Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitătilor și funcționării bunurilor.
       Dacă un consumator iși exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, acesta răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
       Diminuarea se aplică între  10%-90% din valoarea inițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată către client la recepționarea produselor modificate.
       Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale bonusuri/cadouri și acestea trebuie returnate. În caz contrar, valoarea acestora se scade din valoarea returului. 
      Produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original.

Acțiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

- folosirea aparatelor în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile.

         Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din produs. Ca urmare, atunci când se returnează un produs, consumatorul are obligația de a-l transmite împreuna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
 
 

Model de formular de retragere


Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

- Către [S.C. Revora Topmedas S.R.L, cu sediul în mun. Focșani, str. Ing. Anghel Saligny, nr.11, jud. Vrancea, înregistrată la Registrul Comerțului cu  nr. J39/71/2020, având Codul Unic de Înregistrare RO 42174142, tel. +40 734 729 826 / +40 729 466 462, email: office@revoramedical.ro]:
- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
- Comandate la data (*)/primite la data (*)

- Numele consumatorului (consumatorilor)
- Adresa consumatorului (consumatorilor)
- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
- Data

Icon 1 Produse certificate și testate
Icon 2 Livrare rapidă în toată țara
Icon 3 Parteneriate stabile și transparente
Icon 4 Suport personalizat